varför ska man jämt vara så fattig????

Ja nu va de längesen man va in här å skrev..=/ Måste försöka bättra mej!
Einar har lärt sej att rulla runt å han älskar gröt.. kan äta hur mycket som helst typ!Så har jag gått över till 6 månaders välling fast de är 2 veckor kvar typ.. men han åt me 2 timmars melln rum hela tiden dag som natt så jag tänkte att de måste vara att de inte är kraftigt nog för honom..Men mycke riktigt han har sovit i sin säng 3 dagar å sovit hela natten=) Så ha tänkte nog rätt där...Och så har han fått 2 tänder stor killen=)
I morgon blir de till bvc på kontroll å få spruta=/ sen blir de till jennie å hälsa på=)

Va in på blocket igår å vet ni va jag hittade en kull syster till nova=) vill verkligen ha!! Men klart att man aldrig ska ha pengar! Om man ändå hade haft rik  föräldrar/släkt!!

Ringde poolen nyss å sa att jag kan jobba kvällar å helger å dom ringde upp nästan direk å fick jobb fre, lör och söndag=) inte fel när de är stor helg å allt! synd att man inte får pengar direkt!!

Ne ska nog baka lite kanske så har jag nå att göra i de här skit vädret!!
ha de bra!!kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0